12 iunie 2010

Ultima zi de scoala...

Ieri pentru mine a fost o zi putin mai trista,deoarece m-am despartit de colegii,prietenii si de profesorii mei din generala.Am fost pentru ultima data in clasa,am vazut-o,si aveam un sentiment profund de regret ca s-a terminat totul,am avut 8 ani minunati in generala,si de asemenea si colegi minunati.Imi pare rau ca abia acum la sfarsit mi-am dat seama ce am pierdut,dar noi o sa tinem legatura si cu siguranta v-om fi la fel de buni prieteni.Imi voi amintii mereu orele de matematica cum radeam de gafele profului sau cat de nervos eram cand luam o nota mica.Si ora de romana o sa-mi lipseasca foarte mult,pot spune ca am avut ce-a mai buna profesoara din lume la aceasta materie,buna la suflet si explica foarte bine lectiile incat si cel mai slab elev din clasa intelegea,s-a vazut la examenul pe care l-am dat luna trecuta,cand s-au obtinut foarte multe note peste 9,50,dumneaei va ramane mereu printre profesorii mei preferati.Iar celelalte materii mi-au placut la fel de mult,am avut niste profesori foarte buni unde nici in cel mai bun liceu din tara nu se gasesc,nu cred ca ii pot uita vreodata.Acum,e prea tarziu,aseara a fost premierea de sfarsit de an, si am mai stat in curtea scolii cu colegii mei,probabil pentru ultima data.Ce pot sa spun,am avut niste ani superbi,si ma simt binecuvantat de Dumnezeu pentru acesti ani.Sper ca la liceu sa fie macar pe aproape de frumos ca in generala,iar prietenilor mei le doresc mult noroc in viata la liceu si sper sa ramanem la fel.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu