2 iunie 2010

O melodie super:Andy Duguid - Wasted


Dimineata am inceputo ca de obicei,cu o cana cu capucino alaturi de mine,la pc urmarind ce mai e nou pe net.Am ascultat Vibe FM si am ascultat o melodie foarte buna ce mi-a placut,este vorba despre single-ul "Wasted" de la Andy Duguid.Melodia e putin mai veche,dar foarte buna,cred ca era hit pe vremea ei.Iar din cate am aflat a fost difuzata la mai multe posturi de radio,chiar si in cele mai populare emisiuni de radio din lume precum A State Of Trance,sau Trance Around The World.Este o melodie mai lenta,mai linistita,tocmai potrivita pentru o dimineata foarte buna!.Imi place foarte mult chitara aceea cand intra mai usor,imi da senzatia ca sunt undeva la mare privind rasaritul de pe o plaja.Eu unul nu am auzit prea multe despre "Andy Duguid" dar am aflat ca este un nume important dintre DJ.Mai jos puteti asculta melodia "Wasted" de la Andy Duguid,intrepretata de Leah
Auditie placuta!



Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu