4 iunie 2010

Noi proiecte muzicale

Ieri,3 iunie au fost prezenti in studioul Vibe FM,baietii din trupa Sunrise Inc. au vorbit despre succesul piesei "Lick Shot" feat. Starchild si au prezentat un nou proiect muzical pe care o sa vi-l prezint si eu putin mai jos si un remix.In primul rand,baietii de la Sunrise Inc. vor avea un mare succes cu single-ul "Lick Shot" de ce spun asta ? deoarece este una dintre cele mai difuzate melodii din Romania.Si trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult,este vesela,este de petrecere,iti creeaza buna dispozitie,asta e tot ce conteaza.Cu siguranta il voi mentiona in articolul pe care o sa-l scriu toamna aceasta cu "Hiturile verii 2010".Atat cu hitul celor de la Sunrise Inc. sa vorbim si despre noile proiecte.Ei au prezentat joi un nou proiect numit "Alba Wings" si eu sincer l-am ascultat de vreo 10-15 ori pana acum.Mi-a placut mult,dar nu prea are sanse sa devina hit deoarece nu este genul de melodie foarte difuzata in Romania.Insa eu o voi promova deoarece imi place si chiar merita promovata din toate punctele de vedere.Iar Liviu Hodor ne-a dezvaluit ca pregateste un nou single alaturi de Tara pe care o sa il lanseze luni in cadrul "Request 629",un single realizat cu ajutorul baietilor de la Sunrise Inc "Dream With You" se numeste piesa.Iar de curand a aparut si un teaser si din cate am ascultat suna destul de ok,dar nu stiu,parca nu se compara cu "Happy For You",in fine produsul final il vom auzii luni.

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu