26 iunie 2010

Un Dj Set super realizat de Christian Green

Duminica trecuta,am ascultat un Dj set foarte bun,eram in masina si plictisit am dat pe Vibe FM,acolo era mare petrecere,Christian Green era in session cu niste track-uri foarte tari.Trebuie sa mentionez,Christian Green mi se pare cel mai bun dj din echipa Vibe FM,alege niste track-uri foarte tari si imbina diferite stiluri.Il puteti asculta pe Christian Green in the mix in fiecare sambata si duminica de la 18:00 la 20:00.Imi pare foarte rau ca nu mai mixeaza in fiecare zi de luni pana vineri in Vibe Mix,trebuie sa recunosc ca Mihai Popoviciu mixeaza foarte bine,dar mult mai bine mixeaza Christian Green,realizeaza mereu dj seturi anti plictiseala,niciodata nu m-am plictisit sa-i ascult seturile.Eu cred ca va ajunge departe intr-o buna zi,si ca producator dar mai ales ca Dj.Hai ca l-am laudat destul :)).Mai jos puteti asculta setul de la Christian Green mixat saptamana trecuta.
Auditie placuta!

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu