1 iunie 2010

A inceput vara !


Gata ! e oficial,asta este prima zi de vara,cu toate ca e cam innorat afara,dar merge.Am planuri mari vara asta,dar o sa le dezvalui putin mai incolo.Abia astept sa ascult primele melodii din sezonul acesta,cu siguranta va fi o vara plina de hituri.Imnul Liberty Parade,trebuie sa se lanseze cat de curand,si presimt ca va fi un adevarat hit vara asta.Cat pe plan personal,va fi o luna putin mai trista deoarece ma despart de colegii,profesorii si prietenii mei din generala,peste cateva zile va fi banchetul si sper sa fie o seara de neuitat,cu siguranta toti ati trecut prin astfel de despartiri.Asa cum spuneam acum cateva zile,sunt hotarat sa-mi iau echipamente de dj,si sa-mi cumpar si un sintetizator,pentru productii de exemplu,un M-Audio Axiom Pro 61.Dupa cum v-am zis,o sa am o luna agitata,dar acum o sa ma tin serios de blog,adica nu o sa mai las de pe o zi pe alta scrisul articolelor.In final as vrea sa va urez o vara cat mai super,cu multe impliniri,fericiri si multa distractie !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu