16 iunie 2010

O melodie buna de la Pitbull si Nicola Fasano


V-am spus ieri ca o sa va prezint o melodie care imi place destul de mult,este vorba de single-ul "Oye Baby" de la Pitbull,un single realizat in colaborare cu Nicola Fasano.Dupa ce a dat lovitura anul trecut cu single-ul "I Know You Want Me" care s-a dovedit a fi un adevarat hit Pitbull incearca anul acesta o noua colaborare cu Nicola Fasano cel care a produs hitul "I know you want me".Eu am aflat recent de aceasta piesa,am ascultato si mi-a placut.Aseara a fost difuzata cred ca pentru prima data si la Vibe FM in cadrul emisiunii Request 629,ce pot sa zic,are un beat energic,e foarte vesela si creeaza buna dispozitie.Single-ul beneficiaza si de un videoclip,un videoclip interesant,chiar super cu multe fete,distractie si voie buna.Sa speram ca va mai scoate in continuare piese la fel de bune si la fel de energice.Mai jos puteti asculta noua melodie de la Pitbull in colaborare cu Nicola Fasano "Oye Baby"
Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu