25 iunie 2010

Despre Cupa Mondiala 2010


De aproximativ 2 saptamani a inceput “FiFA World Cup 2010”,eu ma declar un fan inrait al acestor competitii gen Euro sau Cupa Mondiala,am prins gustul meciurilor prin 2004,o data cu inceperea campionatului European de fotbal. Anul acesta la cupa mondiala de fotbal,as fi tinut cu Romania,dar nu prea pot deoarece nu s-a calificat.In schimb o sa tin cu Anglia,imi place stilul lor de a juca,sincer cred ca este prima data cand tin cuAnglia,pana acum doi ani tineam cu Spania,si in 2004 si in 2006 si in 2008 doar cu spania am tinut,anul acesta ei bine,mi-am cam schimbat putin parerea.

Ce nu prea imi place la acest campionat,sunt acele “Vuvuzele”,v-am prezentat si o melodie saptamana trecuta,vuvuzelele sunt un fel de trompete ce scoat un zgomot urat, si foarte deranjat,sincer ma enerveaza foarte tare asa ca uneori mai iau volumul de la TV si ma uit in liniste.Eu unul daca m-as fi dus acolo sigur imi luam dopuri de urechi :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu