16 iunie 2010

Dj Andi a facut furori la Vibe FM 30000 Facebook Fans


De ieri circula pe net setul lui Dj Andi de la party-ul de sambata din club White,am vazut si eu poze si sincer cred ca atmosfera a fost incendiara.Sa vorbim despre set,eu cred ca e cel mai bun set de la acea petrecere,track-urile sunt energice,sincer chiar nu cred ca aveai cum sa stai jos fara sa dansezi sau ceva de genul pe acel set,exista un cuvant pentru asta si anume,G E N I A L! l-am ascultat de vreo 2 ori,mi-a placut foarte mult,si acum vreau sa vi-l prezint si voua,sper sa apara tracklist la acest set,deoarece track-urile sunt foarte bine selectionate.Sincer Dj Andi chiar stie sa faca atmosfera,se cunoaste mana de maestru.Andi spune:O ora si jumatate am avut senzatia ca asa trebuie sa fie - ritm, energie, break-uri memorabile.Multa bafta in continuare si asteptam noul single ! Mai jos aveti setul lui Dj Andi de la petrecerea de sambata din club White
Auditie placuta!
Dj Andi @ Vibe FM Pool Party 30000 Facebook Fans (Radio Rip) by Dj Andi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu