17 iunie 2010

Melodii la caterinca...

Azi m-am gandit sa va fac sa zambiti asa ca o sa va prezint niste melodii noi aparute,foarte amuzante,sincer eu cand le-am ascultat prima data am murit de ras :)).Prima melodie pe care o sa vi-o prezint este melodia lui George Hora in colaborare cu Cassa Loco,sincer nu s-a mai auzit nimic de baietii astia de mult timp dar iata ca au revenit in forta cu un nou single,de hit nu prea stiu ce sa zic,adica a trecut mult timp de cand nu s-a mai difuzat la radio astfel de piese,dar un lucru e sigur,piesa este foarte populara pe net,a devenit hit chiar la cateva zile de la lansare.Tot zilele trecute,aproximativ acum o saptamana,baietii de la Loco au organizat un concurs sau ceva de genul,daca trimiti un filmulet,sau o varianta posibila a videoclipului si le place,te premiaza cu o excurise cadou in Amsterdam.In fine,mult noroc cu noua piesa ! :)).A 2-a piesa pe care o sa vi-o prezint este una destul de recenta,a aparut acum 2 zile pe internet,a fost difuzata si la Vibe FM la Request 629 :)),melodia este de la VARZA,da asa se numeste trupa,sincer nici de ei n-am mai auzit de ani buni,au schimbat putin stilul au adaugat putin dance in stilul lor :)),piesa se numeste Vuvuzela,"we like the vuvuzela" am murit de ras cand am ascultato.Dar cum am mai zis,piesele sunt facute la caterinca(cel putin asa cred)asa ca trebuie tratate ca atare.Mai jos puteti asculta melodiile
Auditie placuta!

Asculta mai multe audio Muzica

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu