18 iunie 2010

Videoclip: Heaven - Sexy Girl

Acum 2 zile,fetele de la Heaven au lansat clipul piesei „Sexy Girl” la o emisiune prea bine cunoscuta,plina de scandaluri si asa mai departe :)) „Aces Direct”.Trebuie sa recunosc ca au stiut cum sa-si lanseze piesa si cum sa si-o promoveze,dar sincer mie unul nu imi place,nu mi-a placut de prima data.Piesa s-a lansat la Vibe FM acum ceva timp,daca ma gandesc mai bine pe la inceputul lunii aprilie,dar a avut o lansare mai speciala,pur si simplu baietii nu voiau sa spuna numele celor care o canta si lasau ascultatorii sa ghiceasca .Eu am ascultat propunerile trimise de ascultatori,si dupa am cautat vocile pe Youtube,cand am scris Heaven si am ascultat o melodie mai veche de a lor,eram sigur ca erau ele,stiu ca s-a organizat si un concurs pe tema aceasta.Cat despre videoclip a fost filmat la Academia Romana regizor fiind „Dragos Buliga”.Mai jos puteti viziona videoclipul piesei „Sexy Girl” de la Heaven in colaborare cu Glance(o voce de afara)

Vizionare placuta!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu