11 iunie 2010

Piesa noua de la Neylini

Am cam tras chiulul zilele astea,deoarece am avut niste probleme de sanatate,da,am fost racit,nu ma intrebati cum dar am racit pur si simplu din senin :)) acum ma simt "oleaca" mai bine.Azi a aparut pe net o noua piesa de la Neylini,nu este single sau ceva de genul,doar o noua piesa produsa de baietii de la Deepside Deejays.Nu prea am ce sa va zic de aceasta piesa noua,suna destul de bine,insa am sa va spun multe noutati despre baietii de la Deepside Deejay's.Saptamana trecuta au initiat o campanie "Live it Up" ,au lansat site-ul www.deepsidedeejays.ro si trebuie sa primeasca 424 de poze de la fani pentru a-si lansa noul single.In momentul actual au 282 de poze,mai mult de jumatate,iar dupa cum se vede luni ar cam trebuii sa fie lansat.Fara alte comentarii mai jos puteti asculta noua piesa de la Neylini - Share my Love produsa de Deepside Deejay's
Auditie placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu